Thursday, November 24, 2011

1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain.

1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain :)
Hehehe thankyou kak Iqa sbb tag contest yang besh nih !


Syarat - syarat
  1. Mesti ada blog.
  2. WAJIB follow blog Ain. Senang untuk tahu maklumat contest dari masa ke semasa.
  3. Lelaki dan perempuan pon boleh join.
  4. Mesti buat entry tentang "1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain".
  5. Copy banner contest dan letakkan di dalam entry tersebut serta linkkan ke blog ini.
  6. Suka hati lah nak letak berapa banyak gambar anda yang menarik itu. Kalau ada caption lagi bagus.
  7. Tag 3 rakan blogger anda. Kalau lebih pun lagi bagus. Pastikan mereka tahu, okey!
  8. Contest ini akan terbatal jika kurang daripada 20 orang.
  9. Hantar link di comment box bukan di chat box.

This is my picture 


Hihihi time ni dalam tandas -.-
Er sempat lagi en snap ni hahaha




Time nih tengah online.
Heh --' saja snaping ni.
tu pun nak cube style shawl yang baru :)



Ha ~!
Yang nih mse aku kat studium Tuanku Abdul Rahman
Sbb ada Pertandingan Olahraga
Yg snap picture nih coach aku :)


Ni pulok dkt sekitar rumah 
Perjalanan nak pergi beszday kawan :)
while2 tuh , sanap la satu gmbr 
using CANON :D


Yang nih kat Pantai Bagan Lalang
Ade buat picnik with SAR :)

Okay.
Ni jerw la yg dapat aku postkan :)


Hadiah
First Winner: Top up RM 15 (Maxis dan Celcom sahaja).
Second Winner: Top up RM 10 (Maxis dan Celcom sahaja).
Third Winner: Top up RM 5 (Maxis dan Celcom sahaja).
Fourth and Fifth Winner: Header atau Top up RM 3 (Maxis dan Celcom sahaja).

Aku nak tag :