Sunday, December 11, 2011

GoHead :)



Ni la cite nyer , aini dah tak kesah kalau ade orang baca nih !
    • saya pon tak kenal awak'
    • sebab kad wall dia, dia tuliss aini khairi
    • awak tau kan ?
    • awak suke dia kea ?
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • Ok ! jap.
    • saya nk tyer .
    • awk gf die ker?!
    • tak lha .
    • kawan diaa
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • owhhh .
    • saya kwn die jer
    • kiteorg jmp
    • kt olahraga mse tuh.
    • ouh , awak kenal dia eh ?
    • dia ajak awak couple kea
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • hmm , yer
    • kwn saye pyer sklh
    • bgth
    • so kiteorg pon knl.
    • so , awak tengah couple dengan dia kea ?
    • hello
    • ??
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • Kalau awk nak taw sgt ...
    • tyer jea la die
    • Okeyh ??!!
    • alaa.
    • malas lha nak tanya diaa
    • awak cakap jea lha
    • awak couple ngn dia kea'
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • kalau sye ckp x??
    • kalau tak , taklha
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • ok .
    • tu la.
    • okeyy .
    • jap nak tanye lagi nie
    • haha !
    • tak marah an
    • dia ada mintak no awak tak ??
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • ade
    • tp saye x kasi .
    • lps2 tetibe die dpt.
    • so sye x taw mcm mn.
    • kalauu saya cakap nie , awak jgn awak marah tauu
    • diaa tuu PLAYBOY
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • Saya tahu !
    • jgn gitau dia tauu
    • cmne awak tahu
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • Nmpk sgt !
    • diaa duluu mesej ngn saya .
    • dia terus break up ngn saya
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • knp?
    • terukk gilaaaaaaaaaa
    • sebab diaa ada pompuan laen lha
    • apa lagi
    • jantan takguna diaa tuh
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • owhh .
    • sowy .
    • awak jgn gitau dia auu
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • saye pon prnh kape.
    • nanti dia marah
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • but iam not replay
    • gud
    • dia cakap apa dekad awak
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • tgh wt pe uh .
    • ala , aini knp x bls?
    • dh x de kecit?
    • *kedit
    • eh , gila babi lha dia tuh
    • sial betul lha
  • Yesterday
    Aini Khairi
    • Haha .
  • 23 hours ago
    Irina Shazleen
    • hihi
    • dia sukakan awak
    • lha
    • dia dah benci saya
    • boleh tak awak suruh dia berbaik ngn saya
    • nnti kalo dia tanya camne ley kenal awak cakap lha yg saya nie sepupu awak
  • 23 hours ago
    Aini Khairi
    • InsyaAllah.
    • saya tgh edit blog nih
    • jap.
  • 23 hours ago
    Irina Shazleen
    • oke

      Okeyh , just thats ! Haha . :)